GET BIG DISCOUNT NOW - FREE SHIPPING ON ALL ORDER!

Algemene voorwaarden

1) ALGEMENE BEPALINGEN

Door een bindende bestelling te plaatsen, bevestigt de koper dat hij de zakelijke voorwaarden accepteert voor de levering van goederen die door de verkoper zijn aangekondigd. De relatie tussen de koper en de verkoper wordt beheerst door deze algemene voorwaarden, die bindend zijn voor beide partijen. Kopers moeten ouder zijn dan 18 jaar.

2) BESTELLEN VAN GOEDEREN EN DIENSTEN

Wij bieden u de mogelijkheid om direct bij u thuis te kopen, waar u non-stop kunt winkelen. U kunt het eenvoudig en comfortabel bestellen met uw winkelwagentje, telefoon, e-mail of schriftelijk op ons adres.
Het onderwerp van het contract zijn alleen de goederen die worden vermeld in het aankoopcontract - de bestelling. Afmetingen, gewicht, capaciteit, en andere informatie die op onze website, catalogi, brochures en andere gedrukte informatie is vrijwillig en gebaseerd op gegevens van fabrikanten. In geval van tegenstrijdigheden nemen we uiteraard contact met u op.
We zijn toegewijd aan onze klanten zullen we alleen leveren goederen in perfecte staat en volgens de specificaties of kenmerkt gebruikelijk dat de aard van de goederen die voldoen aan de normen, regels en voorschriften in de Tsjechische Republiek en de Tsjechische toepasselijke goed zijn uitgerust gebruiksaanwijzing, garantiecertificaten en lijsten te stellen service centers na de garantie als dit gebruikelijk is voor een bepaald type goederen.
De voorwaarde voor het voldoen aan de geldigheid van onze elektronische bestelling is om alle vereiste gegevens en gegevens in de bestelbon in te vullen. De bestelling is ook een voorstel voor een koopcontract, wanneer het koopcontract zelf voortvloeit uit de feitelijke levering van de goederen. Een formele bevestiging van de bestelling door de verkoper is vereist om het verkoopcontract te sluiten. In het bijzonder, in het bijzonder meer moeilijke gevallen, de verkoper zich het recht voor om de vorming van het contract bevestiging persoonlijk of via telefoon en betalen een waarborgsom door de koper.
In het geval dat gedurende de tijd dat de goederen werden besteld, er was een significante verandering in vreemde valuta of van een verandering in de prijs of assortiment door de leverancier geleverd, ons bedrijf heeft de juiste volgorde, met instemming van de koper of uit eenzijdig te wijzigen met onmiddellijke ingang. Hetzelfde voorrecht om te reserveren, zelfs als de fabrikant niet langer het bestelde product te leveren of om een ​​nieuwe versie van het product op de markt of aanzienlijk verandert de prijs van het product.

 

3) BEVESTIGING VAN BESTELLING

De bestelling wordt binnen 24 uur na orderbevestiging wordt per e-mail verzonden worden genomen om te sturen u zult u ook op de hoogte via e-mail. In geval van twijfel nemen we uiteraard contact met u op.

4) ANNULEREN BESTELLING

U kunt elke bestelling binnen 24 uur telefonisch of per e-mail annuleren zonder opgave van redenen. Geef gewoon de naam, e-mail en beschrijving van de bestelde goederen of service op.

5) VOLLEDIG EN POSTELIJK

We sturen de bestelde goederen per post als contant bij aflevering. Als u op onze leveringsroute bent, worden we hiervan telefonisch of per e-mail op de hoogte gebracht. Bij bestelling en verzending per post van meer dan 10.000 CZK, betaalt u geen verzendkosten. Het is mogelijk om een ​​andere manier van transport te kiezen volgens de specificaties van de individuele bestelling. De verzendprijs kan ook variëren afhankelijk van het gewicht van de bestelde goederen.

6) LEVERINGSTERMIJN

De levertijd is van 3-21 dagen, tenzij anders vermeld. In het geval dat sommige artikelen niet op voorraad zijn, nemen we onmiddellijk contact met u op.

7) UITWISSELING VAN GOEDEREN

Indien nodig zullen we uw ongebruikte en onbeschadigde goederen op een andere manier vervangen. Het is voldoende om de goederen met het aanbevolen pakket (niet voor contant bij aflevering) naar ons adres te sturen. De kosten van de uitwisseling zijn volledig voor rekening van de koper.

9) RECLAME EN GARANTIE

We zullen eventuele klachten tot uw tevredenheid oplossen door een individuele overeenkomst met u en in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving. De koper is verplicht om de goederen na hun overname te inspecteren om eventuele gebreken en schade te ontdekken. Mogelijke gebreken zijn de koper is verplicht om onmiddellijk aan ons bedrijf te rapporteren. Wij zijn niet aansprakelijk voor defecten veroorzaakt door de vervoerder.

Alle legale goederen zijn onderworpen aan een wettelijke periode van 24 maanden, tenzij anders vermeld. De garantie dekt alleen fabricagefouten.

De garantie is niet van toepassing op:

(a) gebreken die het gevolg zijn van normaal gebruik
b) onjuist gebruik van het product
c) onjuiste opslag

Claimprocedure:

1) informeer ons over de klacht per telefoon, e-mail of schriftelijk
2) stuur de goederen als een aanbevolen pakket (niet contant bij aflevering) naar ons adres
3) Geef de reden voor de klacht, uw adres
4) bewijs van aankoop van de goederen die in onze winkel worden geclaimd

We zullen uw klacht zo snel mogelijk verwerken, uiterlijk 30 dagen na de oprichting ervan, dat wil zeggen, de overname van de goederen door ons bedrijf. In het geval van langere klachten zoals laptops, zullen wij u onmiddellijk op de hoogte brengen van de staat van de klacht.

 

 

Bedrijfsnaam
adres
stad

Tel .:

Wetten en voorschriften:
- Act. No. 455/1991 Coll., On Trades Licensing
- Act. Nr. 101/2000 Coll. over de bescherming van persoonsgegevens

Terug

free web stats